Elikkäs hyvää sunnuntaita hyvät lukijat.happy.gif Yks mun kamu tuli meille perjantaina yöksi, ja meillä on ollut hauskaa.

Ollaan oltu koneella nää perjantai ja launatai, ja tänään aateltiin mennä ulos smile.gif Lenkille.
Ja nyt kuitenkin tähän hetkeen:

Se mun kamuni pelaa nyt tossa mun selän takan Raymania ja mä sit tietty kirjotan tätä ^_^
Koneelta tulee Muumeja ^^ XD Muumutanssia kuunnellaan...nyt kuulet miten muumihumppa soi XD
Joo, em ollaan todella sekoi täällä...me ollaan tehty vaikka mitä...pervojakin ajatuksia aika paljon pervert.gif

Mutta se mun kamu on aika hauska, se ei uskalla meillä mennä ilman mua vessaan...grin.gif Mutta henkilöä en paljasta. Ja jos nyt jostain hänet arvasit, niin älä kuitenkaan kerro siitä kommenteissa tai ylipäätänsä ^^

Noh, nyt soikin muumien tunnari XD Mutta mä lopetan tän kirjoituksen, ja lisään musaa tänne mun sivuille. Tulossa tonne sivun ylälaitaan.

---

PS. Kuten jo varmaan huomasitkin, hymiöt ovat vaihtuneet. Löyysin laajemman setin ^^