Tänään on ollut ihana päivä ♥♥♥ Todella.
------------------------------------------
Aamu alkoi tietty sillä, että heräsin
( yleensä aamulla herätään 0020.gif ).
Sitten mä söin aamupalaa, annoin
kissalle ruokaa ja muuta turhaa. Tosin kissalle ruoan antaminen
ei ole turhaa 0020.gif.


Mutta asiasta toiseen ja siitä kymmenenteen: Menin kouluun.
Autolla, pyörä takana, jota ei edes tarvittu...sittenkään extraterrestre-rigole.gif!
Koulussa kaapeilla oli Tiia ja Lotta. Lotta on vähemmän kam
u ja Tiia(Tiiy) sit aika paljo
n enemmän kamu 0020.gif...jaap sitten ooteltiin siinä,
 että Mea(Hilleri), Ulrika(
Uppis) ja Veera(Vertsu) tulis.


 Ja Kaksi 
ensin mainittua nimeä
 kuuluu niihin kamuka
muihin ja Vertsu on sitten se vähemmän kaveri...
ku se on niin outo. 


Noop, ne siinä sitten tulivat,
 ja jostain kumman syystä, 
alkoi kaksimieliset 
ajatukset liikkua, joita tietenkään 
Vertsu ei tajunnut 0020.gif...ja sit soi kellot.


Hilleriä, Tiiyliä ja mua vitutti, ku
n oli äikkää.


Meillä on siinä ihan vammaope.
Sellanne mies, joka on aika outo. Liian outo.
Sopis Vertsun kaa yhteen.


Päästiin aika helpolla, kun ensin me pidetti
in luokanvalvojan vartti, jotta sit päästän varttii vaille 9 välkälle ♥ Kai se sit tajus,
et ei me jakseta sitä ilman taukoa. Sit me vaan luettii kirjoi.


Välkällä me taas jaksettiin ajatella. Kaksimielisesti ♥
Ja naurettiin ihan äärettömän paljon ♥ 


Sit soi taas kellot, ja me mentiin
luokkaan.  Ope kertoi, siitä, miten
tehään selostus. Intresting...0003.gif


Sitten me innostuttiin, kun se ope
sano, että tehään
ryhmissä selostus jostakin asiasta.


Tiiyli, Hilleri ja Mä oltii
yksi ryhmä. Jihuu 0020.gif
Me ei itte keksitty mistää selostettavaa, nii
Ope sit määräs meille, että mist me tehään.


Tietty me sit saatiin joku hampaiden pesu.
Me sitten mietittiin, että
omistaako meidän tyyppi,
kelle me selostetaan,
niin hammasharjaa. Sit
me alettiin keskustelee:
(T=Tiiyli, M=Hilleri ja Mä=Mä)


"T: Laitetaan ekaks, että sen pitää mennä 
Tokmannille...
M: Ai miks?
T: No että se voi ostaa hammasharjan!
M: Ai miks tokkikselle?
Se on halpis kauppa!
Mä: Halpishammasharja
*3d-moqueur-rire-3.gif*
M: Joo, sovitaan että sillä on
jo se hammasharja!
T ja Mä: Ok
---
M: Mites sit alotetaan?
Mä: Ota hammasharja käteen.
T: Joops. Ja sit pistetään, että laita tahnaa.
M: joo, mut se pitää laittaa, mihin kohtaa
*täs kohtaa M selittää, että
miten se vois laittaa sen tahnan ja
kui se sit harjais,
jos me ei sitä laitettas*
*Kirjotetaan jokanen omalla
tavallamme tuo asia siihen*
*Katon, et noi muut kirjotti eritavalla,
ni pyydän M:ää näyttää sen vihkoo*
Mä: Vittu M se vihko tänne!
M: Tääh?
*Joo mä pöllin äikänvihkon M:ltä*


Jotenkin tähän tyyliin meni tunti. Sitten me jo päästiiki.
Välkäl me mietiittiin, että jos ÄikänOpe ois yhen
meijän luokkailaisen isä, ja sit se ei itte
tietäs siitä. Me kehiteltiin keskusteluja, että
kui se meijän luokkalainen kertois
meijän äikänopelle siitä.
*3d-moqueur-rire-3.gif* x 10000000000


Kellot soi, ja meillä oli kuvista. Piirrettin sarjakuvaruutuu, ja tunti meni aikast
rauhallisesti ♥♥♥


SYÖMÄÄÄN! Eli meillä oli ruoka ♥♥ Jotain kanakeittoo..Hyi helvetti. 
Mut hauskaa oli, kun Tiiy ja Hilleri meinas tukehtuu maitoon 0020.gif
Ruokavälkkä sujui aika rauhallisesti. Sit olikin matikan tunti. No Comment. Paitsi
pari kommaa:
- Potenssikaavat ja huomenna niien kysely crise-cardiaque.gif
- ♥♥♥♥♥♥♥


Sitten me mentii
kattoon jotain vammasta sählyootteluu. päästiin sellaselle jännälle parvelle, 
eikä ees seurattu. Pidettiin vaan hauskaa 0020.gif...joo en voi kertoo tääl, kun oli niin hemmetin rajuja juttui meillä 0020.gif


Mut kotona nyt oon, ja koneelle istuttanut itseni. Kohta pitöis kai mennä pois.
Hilleri ollu gallerias, ja sitten oon kirjottanut tätä. Äikänläksyi yritin tehä, mut
en onnistunut. Ja Matikka. Sen läksyt vielä :/



3d-coucou-salue.gif